D-G-Damla55 Bazı yerlerde sarı kalıntı gibi kaşıyınca pul pul kepeklenme. Sanki konaklanma gibi.. görünürde bişey yok ama az kaşısam dökülüyor. Doktor radıx krem şampuan al dedi fayda etmedi. Siz nasıl atlattınız bunu. Kaşlarında da var ne yapmalıyım
inci_34 D-G-Damla55 ya boşver şampuanı bilemm neyi bacım Al hakiki zeytinyağı iyice yedir hafif kaşıyarak sür beklet bir iki saat sonra yıka bolca kaşıyarak bunu tekrarla anne sütü sağ sonra sür kafasına yıkama döker o kurudukça
inci_34 D-G-Damla55 ben sürdüm iyice az az kaşıyarak masaj yaparak kafasına bri saat falan bekledi sonra banyo yaptırdım saçını iki kere yıkadım çıktı nolcak ki hiç zeytinyağlı badem yağlı saçımıza nasıl sürüyorsak biz ole