ketcapli_lahmacun Günaydıııınnnnlaaar. Evet dün akşamdan yoğurt yapma çabalarım güzel sonuç vermiş bulunmakta. 😅🎈 Bebeğim 9 aylık ama daha yeni yeni yoğurt verebiliyorum. 🥺😁🤯
ketcapli_lahmacun E_doga Evet makine ile yaptım. 😊 Bimde satılan Altın Sütten aldım ve Activia Yoğurt mayası ile mayaladım. Akşamdan makine içerisine ılık su koyup 6 saat beklettim.
pandemibebegi ketcapli_lahmacun Kız dur deneme lök diye düşer bide başıma kalır 😄 öyle yapıyorlar ya YouTube da kanıtlamak için ondan dediydim 😄
pandemibebegi ketcapli_lahmacun Bir tırsmışsın sanki kapak falan kapanmış 🤭 ama sonuç taşşş hakikaten 😄
UraSsmom ketcapli_lahmacun Hahah riske atmamışsın helal ben lönk diye çevirmiş bide sallamıştım cesarete bak 😂😂
E_doga ketcapli_lahmacun hangi marka aldınız acaba ? Araştırıyorum şu an memnun kaldıysanız markasını söyler misiniz rica etsem😇
E_doga ketcapli_lahmacun teşekkürler ben de tefal ve weewell arasında kalmıştım bu markanın da olduğunu bilmiyordum buna da bakacağım.