Kızlar selam geçen haftalarda idrar yolu enfeksiyonu oldu bebeğim baya iştahsızdı sonra biraz biraz yemeye başladı ama 4 gündür falanda ağzında tutuyor katı sıvı fark etmiyor hepsini tutuyor ilk başlarda yemesi için ısrarcı oluyordum ama şimdi hiç zorlamıyorum başına gelen var mı kalıcı bişey mi bu 😩