Tosbiklerinannesi Kızlar ön 6 dişim kaplama bu aralar birşey ısırdığımda falan böyle cıt diye çok az bir zonklama tarzı ses geliyor sıkışıp bırakılıyomus gibi hissediyorum neden olur başına gelen var mı geçiyor mu ? Yiyecek sıkışınca yapar mi?
Deletedmom_36 Tosbiklerinannesi belki cikmak uzeredir dis hekimine gozukurseniz yardimci olur cikartip tekrar takar☺️
TheBaby Tosbiklerinannesi Altındaki diş çatlamış olabilirmi. Benim köpek dişimde kaplama vardı. Yerken aynı ses çıkıyordu. Bakıldı alttaki diş çatlamış.
Rubab_Mommy Tosbiklerinannesi Benimde on 8 dişim 3.5 yildir kaplama ama hic boyle bişey yaşamadim.Cikma ihtimali ola bilir.Sıkışıp birakiliyo demişsin ya ondan diyorum.Yiyecek sıkıştigi icn olucagini zann etmem.Dudak yeme bendede var maalesef.Ama dişlerimlr ilgili bi sorun olmadi.Bi doktoruna gorun istersen.
TheBaby Tosbiklerinannesi İlk başlarda yapmıyordu. Zaman geçtikçe tabi çoğaldı. Yaklaşık 9 ay. Alttaki dişi kurtaramadılar. Çekildi. İmpilant olacak🤦♀️
Tosbiklerinannesi TheBaby geri kaplamayı taktılar mı peki? Bide benim diğer tarafla yemek yeyince de o taraf böyle sıkışıyormuş hissi oluyor çatlak olsa öyle olmazdı heralde
Tosbiklerinannesi Birde dudaklarımı çok yiyorum ben ön dişlerimle onlarda kaplama olanlar ondan da olur mu acaba aşırı yiyorum nerdeyse duraklarım yara oldu