canım taze anne şimdi seni o kadar iyi anlıyorum ki o korkunu , güvensizliğini , eksik olur mu diye düşünmeni
Benim annem yanımdan gittiği zaman bebeğimin kıyafetlerini bile aynı odaya almıştım ki yalnız kalmasın diye 😊 suan düşününce o kadar komik geliyor ki öyle korkuyordum ama öyle bir alışıyor ki insan 1 ay geçiyor 2.3.4 derken bir bakıyorsun hooop p minnacık ele avuca sıgmayan bebek Agulamaya gülmeye başlıyor iste ondan sonra zaten alışıyorsun