Havacianne kusmadıysa korkma. Başını kontrol et şişik var mı? Uyutma 4 saat sonra 24 saat takip. Ben de emzirirken uyuyakalmışım. 25 günlüktü kucağımdan yere düşmüştü kzıım. Aklım çıktı benim de ama Allah korumuş kızımı. Takip ettim ağlaması yoktu, şişme yoktu, kusma yoktu. Şuan 1 ayı geçti çok iyi kızım, sağlıklıyız. Korkmayın ☺️