aylizinannesiii Kızlar burnum tıkanmıştı gribim diye evde bulduğumu sıktım onunda 3 ay tarihi geçmiş koku kaybım filan oldu spreyden olamaz dimi akşam test yaptırmaya gidicem 😔
buzlulimonata Birsey olmaz sprey yapmaz onu. Kokusu yapisi bozulmusmuydu? Yoksa tamamen ayni sekildemiydi? Nerde sakliyordunuz?
aylizinannesiii buzlulimonata Dolaptaydi kokusu filan bozulmamıştı ama benim tat koku tamamen gittiği😔😔😔
buzlulimonata aylizinannesiii spreyden degildir o zaman. Covid olabilir ya da gripteyken de hafif gider ama tamamen gitmez. 3-4 gün önce grip oldum ama birden tat ve koku gitti korktm sadece bazi kokulsari cok yakindan koklayinca aldim. Ertesi gün tat ve koku az almaya basladim zaten 2-3 kere test yaptim bu arada hepsi negatifti simdiyse tamamen gecti.
Bursa97 aylizinannesiii canım korkutmak istemem ama büyük ihtimal coviddir o ne kadar grip olursan ol koku tat bir anda gitmez bence git testini yaptır için rahat etsin
neslihan-87 aylizinannesiii normal griptedede gider koronaykende tat koku gitmişti bende test vermenizde fayda var
aylizinannesiii neslihan-87 Kac gune geri geliyor kahve kokusu bile almiyorum sadece bime gittim geldim maskemle bi gun ağliycam korkumdan
neslihan-87 aylizinannesiii Bende tamamen gelmesi 2 ayı bulmuştu aynı şekilde çamaşır suyunu burnumun dibine soksam yine almıyordum kokuyu ama hemen paniklemeyin normal griptede gidebiliyor tat koku.Test verin içiniz rahat olsun
aylizinannesiii buzlulimonata Bende üç gün önce grip oldum dün aniden tat koku gitti kahveyi burnuma sokuyorum com nadir koku geliyor agliyorum koku gitti diye psikolojim bozuldu ne zsman geri geldi tat koku sizin
buzlulimonata aylizinannesiii ertesi gün gelmisti grip oldugum belliydi biraz da. Ama korona sandim önce cünkü daha önce korona oldum ve sifir tat kokuydu yani sogani elma gbi yiyebilecek derece gidiyor tat koku. Insallah covid degilsinizdir♥️
aylizinannesiii buzlulimonata bende komple gitti ve aşırı panik oldumm agliyorum koku tat gitti diye test vericem
aylizinannesiii neslihan-87 Evet kolonya bile kokmuyor suan oturdum ağlıyorum tat koku kirmizi cizgimmis😔😔
buzlulimonata aylizinannesiii korkmayin bircok insan cok kolay atlatir telas daha kötü hale getirir sizi inanin☺️
aylizinannesiii buzlulimonata Tat koku almamak o kadar zor ki bebegimle ikimiziz ona bakmam gerek evde insallah kovid çıkmam 😔😔😔
aylizinannesiii Bursa97 İki doz aşıda oldum ama bir anda şak diye gitti ne koku var ne tat camasir suyu su gibi koku yok cok panikledim gideceğim teste
Bursa97 aylizinannesiii aşı korona olmucagin anlamına gelmiyor ki canım.safece aşı hafif atlatmamiza yardımcı oluyor