Oğlum 10 aylık biz ek gıdaya baya geçtik üç öğün ek gıda yiyor onun dışında meyve yoğurt herşey veriyorum akşam saat 8 de yemeğini veriyorum 9.30 gibi uyuyor ama gece iki kere mama içmeye kalkıyor gerçi çok içmiyor az içiyor 100 CC falan ama iki kere kalkması fazla değilmi gece beslenmesi yapmayın diyorlar kafam karıştı sizler nasıl yapiyorsunuz