Dun geceden beri kızımda öksürük Burun tıkanıklığı var. kafama göre de ilaç vermek istemedim. En yakinimda da sağlık ocağı var oraya götürdük. En azından bi boğazına filan bakar diye. Şikayetlerimizi söyledim zaten kapılara da sandalye koyuyorlar içeri almak yok. Çocuğa bakmayacak mısınız dedim zorla yerinden kalktı çocuk benden korkuyor dedi baktı bakmadı bu ilaçları kullan dedi. Şaka gibi ya neden böyle yapıyorlar.