Orkidemm Hanimlar doktor devit3 yazmisti ama sanki midesini bulandiriyor yavrumun 37 gunluguz. Sizler hangi d vitaminini kullanıyorsunuz. En iyisi hangisi ?
Mutlubebis Orkidemm bize ocean verdi ama yine de doktorunuzla görüşün bence 🤷🏻♀️ İlacı tavsiye üzerine değil de doktor kontrolünde kullanın derim 😊
Janss Orkidemm Ocean ve ya Wellcare 400 IU kullanabilirsiniz gönül rahatlığıyla . İçeriği zeytinyağı ve D3 vitamininden oluşuyor . 🌹
Ask17 Orkidemm benim oğlumda 32günlük doğduğundan beri tetrazinc kullanıyoruz. İçerisinde D3, A, C, B vitamini varmış benimkininde içerken midesi bulanıyor
Orkidemm Mutlubebis tabiki kesinlikle oylede yenidoğanlarda genel verilen bir takviye oldugu icin danismak istedim 😌 degistirmek istiyorum da. Cok saol canim.
Defne07 Canım içeriği iyi olan ocean ve wellcare diye biliyorum ben wellcare aldım kardeşim eczacı o ikisini tavsiye etmişti
Deletedmom136 Dün Wellcare aldık spreyli olduğu için daha kolay geldi bir de içinde bha, koruyucu, şeker vs yok o yüzden güvenilir