Ayseciginannesi
Değişik ama çok güzel bir kokusu var bence. Yağını ya da şanpuanını kullandıysanız onunla aynı kokusu. Bebek kokusuyla bağdaştıramıyorum ama yine de farklı, güzel bir kokusu var. Ama ben koku olarak sebamedi daha çok beğendim şampuanını kullanıyorum şuan