Bozzzzy ben rehberlik öğretmeniyim. Şöyle yardımcı olayım istediğiniz bölümde kontenjan varsa yüksek puandan düşük puana göre yerleştirme yapılır. Mesela 4 kişi kontenjan olsun eğer sizin puanınız diğer başvuru yapanlardan yüksek ise siz girersiniz ama başvuru yapanlar sizden yüksekse öncelik onlarındir