Bebeğim 7 aylık her gece uyku sorunu yaşıyoruz.Hatta gündüz bile geceleri çığlık çığlığa uyanıyor.Sanki bir yerine birşey olmuş gibi.Satılıyorım sakinleştirmek için ama olmuyor.Ne yapacağımı artık bilemiyorum.Sakinleştirmekte zorlanıyorum.Bende geriliyorum.sürekli ayağımda sallayıp pış pış yapmaktan eeeee eeee demekten sesim kısıldı ve belime ağrılar giriyor.Gece bazen 3 e kadar uyumuyor.Uyutumca yarım saat en fazla 1 saat sonra yine ağlama krizleri.Sabaha kadar en az 6-7 defa devam ediyor.gündüzleri saatlerce sallayıp 2 defa yarımşar saat uyutuyorum.Uyumuyor.Artık dayanacak gücüm kalmadı perişan oldum.Gelişiminin etkilenmesinden korkuyorum.