Bilgemayse Merak ediyorum annelerim şimdi 5 aya yaklaştık. Diyelim uyku eğitimi veremedim böyle devam etti. Ne zaman bebeğim meme istemeden uyur? Ilaki emzirme bitecek o zaman devam sütü ile mi uyuyacak 🍼Biberonla süt sağıp versem de bazen dalamıyor uykuya yine emzir diyor tok olsa da😭Uykuya dalana kadar defalarca sürüyor bu durum. Biberon bitince yenisini mi yapacaz uysun diye 😭
fgnrcp2704 Bilgemayse benim bebeğim de memede uyuyor şuan iki aylık ama uyku eğitiminde nasıl yapicaz bilmiyorum bende 🤦
pandemibebegi Bilgemayse 10 aylık hala memede uyuyor ve hiç rahatsız olmadım bu durumdan. Zaten şunun şurasında kaç sene uyuyabilecek ki böyle huzurlu huzurlu. Emerken dalıyor iyice sonra yatağına koyuyorum.
Bilgemayse Uyku eğitimine gelince şimdi başlayabileceğimi sanmıyorum. Çünkü yerine koyunca ağlıyor ya kucağa tekrar alıyorum sakinleşmiyor direniyor. Yani sakinleşince koy kaldır yapamıyorum. Kucakta ağlamaya devam ediyor. Illa meme verilecek, yetmez bir de kucakta sallanacak
hilal_bilge Bilgemayse aynı durumdayız, memede uyumayı unutturmak mümkün değil sanırım 🤦♀️ kızımın adı bilge. Sizinki de mi bilge 😊
Bilgemayse Bir hafta sonra 5 aylık olacaz. 6 ayı bekleyecem uyku eğitimi için ama nerden başlayacam bir fikrim yok.
Bilgemayse ikiKudurukAnnesi Allah’ım nasıl olacak böyle. Eğitim vermeyi denediniz mi? Eminim çok çok agliyordur ondan cesaret edemediniz 😥
Bilgemayse Yalnızım tüm gün yardım edecek ya da belki başka biriyle sallama, piş piş ,pat pat ile uyumayı deneyecek kimse yok🤷🏻♀️Memlekete gitmeyi düşünüyorum ama ortam değişince de çıldırıyor. Hep aynı yerde sallayıp emzir uyur diyor.
ikiKudurukAnnesi Bilgemayse açıkcası denemedim çünkü gün içinde pek emmiyor uyurken emiyor ama dediginiz gibi tok olsa da emiyor bu yüzden sütten kesmeye cesaret edemiyorum yoksa kesmek istiyorum artık çünkü gece çok uyanıyor
Bilgemayse fgnrcp2704 Biran önce vazgeçirin gözü tam açılıp her şeyi anlayınca vazgeçirmek çok zor. Şimdiden kural koyun. 2 aylıkken hata ettim uyuyan çocuğu alıp yerine bile koymaz öyle otururdum. Çok tecrübesizdim çok 😭
Gtmz Bilgemayse fgnrcp2704 uyku eğitimi 4 ay önce olmaz ilk 3 ay anne bebek yapışık olmalı 4.ayinda da gerileme oluyor ondan sonra başlarsınız
fgnrcp2704 Bilgemayse napiyim memeyi bırakmıyor kıyamıyorum bide yatağına koyunca uyaniyo etrafı izliyo pışpış yapınca uyumuyo kucakta pışpış da yetmiyo anca emerek uyuycak 🙈
Bilgemayse ikiKudurukAnnesi Ben geceyi geçtim gündüz hayat zindan oluyor. Ben de istiorum emsin hazmetsin, sonra uyusun. Yok emiyor dolu dolu gaz bile çıkamadan uyuyor ve reflüsü var kötü olup sık sık uyanıyor. Gün boyu mutsuz.🤷🏻♀️
Bilgemayse pandemibebegi Bence de sorun değil emsin. Ben 2 ay emdigim için çok mücadele verdim, başlıkla emziriyorum filan sütüm zor geldi. Sorun değil. Ama tokken tıklım tıkış uyuyor reflüsü var yarim saat sonra uyanıyor. Sorun bu😭
pandemibebegi Bilgemayse o reflüden ne çektim seni en iyi ben anlarım. Hatıra bir kıyafeti kalmadı resmen eski kıyafetlerinin heryeri lekeli kusmaktan. Yıkayınca da çıkmıyor doğru düzgün. 7 aya kadar kustu benim kızım. Sonra birden bıçak gibi kesildi. Hiç bitmeyecek sanıyordum. Sürekli alerjisi mi var ne diye araştırıyorum doktoru darlıyordum. Sonuç hiçbişeyi yokmuş sadece tok olduğu halde sürekli emiyordu. Ama şimdi emsin diye peşinde dolanıyorum. Sadece uyumak için emiyor.
pandemibebegi Bilgemayse Reflüsü varsa mutlaka reflü yatağına ve ya ince bir yastıkla omuzdan yüksek yatırıyorsunuz değil mi
Bilgemayse Tatlisannedilekk Peki şehir dışına çıkarken ya da herhangi bir yere giderken sorun yaşamıyor musunuz? Eve tikildim kaldım ben, ne yapacağımı bilmiyorum 😥
Tatlisannedilekk Bilgemayse şehir dışına çıkmıyoruz, koronadan dolayı evden çıkmıyorum zaten sadece oğlumun kontrolü aşısı olduğunda çıkıyoruz bide çok bunaldığımda annemlere gidiyorum oyüzden zorlanmıyorum emzirirken. Arabada emziriceksem oğlumun üzerine müslin örtüp öyle emziriyorum. Ek gıda da verdiğim için ben zorlanmıyorum onla da oyalıyorum
Bilgemayse pandemibebegi Aynen ben de geçen hafta alerji için götürdüm doktor kabul etmedi. Reflü şurubu yazdı. Bunlar çözüm değil tabiki. Çünkü dengesiz beslendiği sürece devam edecek bu reflu. O yüzden farklı uyutma teknikleri istiyorum başaramıyorum 😭insallah bizim de reflümuz bicak gibi kesilir dediginiz gibi 😥
Bilgemayse pandemibebegi Evet artık çok dikkat ediyorum ama yine de uykudan uyanıyor yarim saat içinde 😭Yuksek tut dedi doktor 30⁰ kadar. Ahh ne zormuş 🤷🏻♀️
pandemibebegi Bilgemayse Çok aşırı zor durumdaysanız kullanmayın bence çok zararlıymış reflü ilaçları. 7. Aya kadar kızımın uyuduğunu bilmiyorum gündüzleri. Ek gıdaya geçince düzeliyor herşey. Uyku eğitimi vermek istemiyorsanız eğer emerken uyuduktan sonra uyanırsa biraz onu yorup sonra ayakta sallamayı denediniz mi?
Bilgemayse Annekus O zaman nasıl uyuyor peki,? Dalamıyor uykuya yüzünü gözünü yoluyor bunalıma giriyor resmen. Kendi kendine uyumayı öğrenecek mi 😭
Annekus Bilgemayse 21aylıkoglum memeyi kesince ayakta sallanmaya alıştı onda da ögle uykusunda cizgi film şartıyla yatar ayagıma geceleri uyku saati diyip ısıkları kapatınca ama kendi kendine uyumuyor net