Merhaba hanımlar bebeğim erken doğdu küvözdeyken bizden mama istediler biz 2 kutu almıştık 1 tanesi açılmış olduğu için onu yenidoğan yoğun bakıma bıraktım 1 tanesi kapalı bebeğime anne sütü yetiyor piyasada zor bulanan mamaymış sanırım prematüre mama almak isteyen olursa yardımcı olurum biz 200tlye aldık 400ml 150tlden satmak istiyorum