Arkadaşlar günaydın…
Oğlum 5 aylık olcak bir kaç gün sonra
İzindeydik pazar günü geri döndük. O gece sorunlar başladı. Çocuk hiç durmadı bütün gece ağladı baagirdj sızladı ertesi gün ve gece aynı sekilde. Ateşi çıkmaya başladı doktora getirdim antibiyotik ve balgam sökücü calpol yazdı .. yanlız bugün Perşembe 4 gündür ateşli çok dün 39.2 leri gördük bu gece 39.4 e kadar çıktı. Artık korkuyorum havale felan geçirir diye birden fırlıyor ateşi çocuk baygın gibi oluyor elimden de birşey gelmiyor. Ilık duş aldırıyorum inmiyor ıslak havluyla siliyorum inmiyor. Calpol bazen yarıyor bazen yaramıyor.
Antibiyotik etki mi etmiyor. Bu gidişat ile inşallah daha çok yükselmez.
Biraz önce ölçtüm 38.4 du.
Elleri ayakları buz gibi isitamiyorum. Lütfen başından geçen bana birşey desin.
Saat 11:30 da çocuk doktorumda randevusu var gidicez. Yatış verirler diye çok korkuyorum …