Merhaba hanımlar yaklaşık 10-15 gün önce emlakçı aracılığıyla bir ev beğendik. Satıcıyla da anlaşıp kapora vererek sözleşme imzaladık. Hatta sözleşmede taraflardan biri vazgeçerse karşı tarafa 20.000 TL ödeyecektir şeklinde bir de ibare koyuldu. Yaklaşık 4-5 gün sonra da parayı vs. tamamlayıp tapuya gitmek için aradık ama önce şehir dışındayım, sonra çocuğum hasta gibi bahanelerle birkaç gün ertelediler. Bizim de acelemiz olduğu için süreci hızlandırmak istediğimizi söyleyince “evi hemen satamayız, satsak da evi hemen boşaltamayız ve hatta ev rutubet alıyor alsanız da hayrını görmezsiniz kaporanızı verelim kimse üzülmesin ” gibi şeyler söyleyerek bizi vazgeçirmeye çalıştılar. Sözleşmedeki tazminatı ödememek için böyle bir yola başvurdular. Emlakçı ise kesinlikle mahkemeye vermemiz gerektiğini söylüyor. Eşim çok uğraşmak istemedi ama ciddi mağdur olduk, çok süre kaybettik. Var mı başına böyle bir şey gelen ya da süreç hakkında bilgisi olan? Nasıl bir yol izlemeliyiz?