Alp321 70 ile hamile kaldım 90 kiloyla doğuma girdim . Doğumdan bir on gün sonra 73 e düştüm geçen diyetisyene gittim 76 olmuşum 😅 diyet yapıyorum şu an . Ama göbeğim fena yani zayıflasam bile kaldı göbeğim hamileliğimde hiç çatlağım olmadı doğumdan bir gün önce karnımı çekmişim bembeyaz hiç bir şey yok doğumdan sonra eve geldim çocukla ilgilenmekten yağları süremedim yada hızlı kilo gitti diye sanırım karnım harita gibi oldu çok üzgünüm . Ama yinede iyi yönüyle bakıyorum karnıma bakıp kızımın eviydi diyorum çatlakların rengi solar diyet spor hallederim bir şekilde diyorum inşallah gider valla