artık kahvenin bile ayıltmadığı bir sabahtan günaydın. 2 yaşında olmasına rağmen hala uykuya dalmakta güçlük çeken bir oğlum var. Beşiğinde döne döne en erken yarım saatte uykuya dalıyor. Uyuduktan sonra ilk 3 saat kesintisiz uyuyor. Tam ben yatacağım sıra başlıyor zirlamaya yanına gidiyorum bazen su veriyorum bazen hadi yatalim diyorum uyumaya devam ediyor ama tüm gece bu şekilde devam ediyor sürekli uyanıyorum uykularımız hep kesik kesik ve en geç 6 da uyanmış oluyoruz. Çalışıyorum o yüzden erken kalkmak benim işime geliyor ama gece sürekli uyandığım icin uykumu alamıyorum. Yok mu bunun çaresi 😢 yoruldum