Merve50 Kızlar oğlum normalde akşam 7 ya da 7.30 da yatirirdim sabah 8 gibi kalkardı gece 4-5 defa açıktığı için uyanır ama şu 2 gündür 5 gibi uyanıp 6.30 7 ya kadar ayakta duruyor 🥺 sizce atak hafta mı
ozgekzy Merve50 benim oğlum da 3 ay 20 günlükken başlamıştı sık sık uyanmalar uykuya direnmeler ağlamalar
Merve50 Zezz Canim bebeklerin gelişme dönemlerinde atak haftaları oluyor googleye yazsan çıkar zaten o atak haftalarinda aşırı huysuz oluyorlar uyku düzenleri felan değişiyor
Mete12 Oğlum 3 ay 22 günlük gece uykuya geçişi cok zor normalde 11 de uyurdu şimdi 1 de zor yatıyorum ağlıyor uyumamak için direniyor atak haftasında oğlum
Bsrkk Merve50 evet atak dönemindeyiz benim kızımda 3 ay 20 günlük ara ara huy değiştiriyor. En zorlu geçen atak dönemi, artık yetişkin gibi uyku döngüsüne giriyorlar, ne kadar olursa işte 😃
Merve50 Bsrkk ayy valla bu atak döneminden çok korkuyordum gerçekten de zorlu geçiyor 😭 inşallah çabuk atlatırız 🤲🏻🥺
ozgekzy Merve50 bizim 5buçuk aylıkken bitti biraz uzun sürdü bizim 🤷♀️ Ama benim oğlum uyku konusunda oldum olası zorlamıştır hep
Myasmin Merve50 benim oğlumda da tam o zamanlarda başlamıştı. 4 ay atağı Tokat gibi indi valla bizede çok kötü uyku gerilemesi yaşamıştık. Allah yardımcınız olsun
Merve50 Myasmin Ayy valla bizde de öyle normalde sabah 8 de kadar mamasını yiyip yatardı ama şimdi gündüz de çok zor uyuyor gece zaten 5 de kalkıp 7-8 e kadar ayakta 🤦🏻♀️ kaç gün sürüyor
Arenbuse58 Merve50 benimkide 3 ay 26 günlük ama hiç atak haftası yaşamadım normalmi acaba yada benmi anlamıyorum🙄🙄🤔🤔herşey normal gidiyor
Merve50 Arenbuse58 ne güzel canım ya benim oğlum da bu zamana kadar çok fazla atak haftasında mız mız olmazdı bu bı farklı oldu 😭😂