Selam arkadaşlar,öncelikle herkese günaydın.Bende gizli şeker artışı görüldü.Doktor bana Glukofen verdi,beş aylık bir tedavi süreci başlattı.Bebeğim olduğunu ve emzirdiğimi de biliyor fakat ben içeriği okudum emziren anneler kullanmamalı diyor,bu biraz beni tedirgin etti.Ama şekerim içinde bu şart sanırım.İlacı kullanan var mı bana yardımcı olur musunuz?Yan etkisi oldu mu?