Eren18 sürekli nemli tutmak gerekiyor cildini. Şampuan olarak sebamed, mustela kullanabilirsiniz. Bi doktora götürün ama önce çünkü ilerleme olabilir bizde de vardı 6. Ayında geçti ama çok kötü bi egzamaydı yüzünde kan akıyordu eldiveni hiç çıkaramadık sürekli kaşıyor kanatıyordu