Kizimdayken 12 sene önce psikolog bana en sevdiği çizgi film karakterlerini wc duvarina yapıştırın orda vakit geçirin alışana kadar diye . Bizde konuşuyorduk o süreçte resimlere bakarak ve 3 günde bıraktı. Hatta gece altına kacirirsa sakın hemen temizlemeyin rahatsız olsun dedi gariptir ki onuda yaptık iki gün sadece sonra kalkardi yada akşamdan yaptırırdim sabaha temiz olurdu. Bu süreçler sabır istiyor. Bakalım oğlumda da basarabilicekmiyim 2 yaşını dolunca yavaştan başlıcam inşallah