İki gün önce burda pişik için post açmıştım bir kişi bile cevap yazmadı çok zoruma gitti gerçekten sonra bir doktorun yazısını okudum anne sütü sürün diyordu yaptım gece sürdüm sabah baya azalmıştı normalde uykusundan uyanırdı agrisindan dün gece hiç uyanmadı aynı sorunu yaşayan anneler varsa deneye m bilirler