prensannesibsra brnim oğlumda canı isterse dede ,baba,anne,anneanne der gibi oluyor,çok güzeli öğrendi çoraplarını oynarken bu kadar..bide cok hareketli bi oyun kuruyorum max 30 sn oynuyoruz kendi oynamıyor hep koşuyor 1 aydır yürüyor sanırım keşif ayında,yanından ayrıldığım an hemennkoşup yanıma geliyor ağlıyor😬hemde hep anlatıyorum mutfaktayım tuvalletteyimm diye..çok istiyorumm oyun kurayım oynayalımmzaman geçirelşm ama malesef en güzel zamanı dışarda parkta geçiriyoruz onyüzden hep dışardayız of içimi döktüm biraz uzun oldu pardon😬😬