Günaydın güzel anneler , 2 gündür bebeğimin yatarken boş yere yutkunduğunu fark ediyorum , aç değil aç olsa bilirim ama tükürük mü ne acaba korkuyorum durduk yere birşey var gibi yutuyor gibi sebebi Nedir bilen varmı ? Birde 15 günlükte önce kabız sonra ishal normal mi