Hemsireanneee Günaydın kızlar göğüs uçlarım çok açıyor kopacak gibi kesildi resmen yaradan . Lansinoh göğüs ucu kremini aldım ama pek iyi gelmedi . Gümüş göğüs ucu kapakları varmış onlar nasıl aranızda kullanıp memnun kalan tavsiye eden var mı ?
1Zeynoli Hemsireanneee Kesinlikle tavsiye ederim bana hiçbir krem iyi gelmemişti. O anında iyilestirdi resmen mucize gibi bisey.
Cikolat Hemsireanneee Yara olduktan sonra bende hiç bi işe yaramadı gümüş kapak. Ağlayarak emzirdim ama her emzirmeden sonra lansinoh sürünce emzirirken acısını azaltıyordu
Aynur13 Hemsireanneee ben doğumdan 1 ay önce kullanmaya başladım bi kere bile yara olmadı hala da kullanıyorum
Mehmetaslan Hemsireanneee gümüş kapak göğüs pedi vs kullanma güzelim o yara açık hava ile geçiyor. Sütyen takma atlet üzerine kazağın yeterli. Hava almadığında daha çok yara oluyor bide lansinohl işe yaramıyor mustella bio kremin üzerine tanımıyorum. Geçmiş olsun
Bade-2021 Hemsireanneee Koşarak git gümüş kapak al. O yarayı bir hafta çektim ne lansinoh ne başka bişey etki etmedi. Çok kötü durumdaydım kanıyordu ve hep emmek istiyodu. E bebekten gümüş kapak aldım bir günde bile acısını aldı iyileşmeye başladı şimdi sadece kapak kullanıyorum o acıyı boşuna çekmişim.
ZMK Hemsireanneee gümüş kapak hava almasını önlüyormuş aventin kapaklarını lansinohun kremini kullandım iğne ucu kadar yara olmadı bebek sadece memenin ucunu ağzına alıyosada yara olur tam ağzını açtığı anca kahverengi kısmın çoğunu kavramasını sağlayın
adanur Hemsireanneee günül kapakdan ziyade balmumu göğüs kapağını tavsiye ederim. Daha çanuk iyileştiriyor. Ebebekte 40-50 tl civarı