Kizlar 2 aylık bebeğim var 1.5 ay regl gördüm kurudum dün akşam baktigimda kanamam vardı birde bir et parçası düşmüştü acaba yinemi hamile kaldım ve düşükmu yaptım diye korktum yada psikolojim mı bozuldu çok yaramaz bebeğim var affedersiniz eşim çok dikkat ediyor ama sadece 1 kere yanlışlıkla içime boşaldı 40 çıktığında ondan olabilir mi off kafam karıştı