Kızım 6 gündür ishaldi. Düzelme var şuan. İkinci dişimiz geliyor belkide o neden oldu. Aşırı iştahsız mamayı ek gıdayı reddediyor. Doktor raxerin enterogermina ve zinco şurup önerdi. Ama bugün içeriğinde az miktarda laktoz içerebilir yazıyor. Kızım süt yumurta alerjisi olan bı bebek. Doktora bunu söylemiştim. Bilerek mi verdi yoksa gözünden mi kaçtı bilmiyorum. Kullanan varmı zinco şurubu. Yoksa çok az olduğundan bilerek mi verdi bilmiyorum ne yapacağımı