trtlannem Uyku tulumu almanın vakti geldi ama gecen sene acemilik yapıp iç yapısının elyaf olanından almıştım cok terliyordu, şimdi alırken neye dikkat etmeliyim?
Medusafer trtlannem evimiz 22 24 derece arasi değişiyor ben 1 tog alcam ama marka karar vermedim ergopouch düşünüyorum bir arkadaşım kidzee kullaniyor memnunum dedi ama kötü Yörük yapan da çok aslında en iyisi woolnat ama onunda birkaç kötü yorumunu gördüm güvenemiyorum
trtlannem Ada_Deniz iç dolgusu pamuk olana rast gelemedim bir türlü ya elyf yada polyester anlamadım. Şuan 24 ama hava soğudukca soğucak 1.5 tog alıp gerektiğinde içine bişey giydiririm diye düşünüyorum çünkü elektrikli soba acıcam biraz zaman gecince.
1balkizannesi TheBaby bende ondan aldm leopar lı🤭ama bence 2 tog olmali içine birseyler giydirmeliler
Defneninannesie 1balkizannesi ya onda ıcıne kısa kollu zıbın gıydırdım bacaklar buz gıbı sabah uzun kollu alta ınce gıydırıyorumterlıyor anlamadım napıcaö,☹️
1balkizannesi TheBaby ama bu 1,5 tog aşırı ince yani şu anda iade etcem🥲 kışı düşündüm bide kar yağacak felan
Ada_Deniz Medusafer Kidzeee aldım 1 tog Adana da yaşıyoruz oda sıcaklığımız 23 24 derece oluyor genelde düşün üzerine eşim ince battaniyesini örtmüş penye ama sabah çocuğum buz gibiydi aradım altına da bir şey giydirin dediler alt üst ince pijama takımı giydirdim yine de soğuktı sonra sizin bebeğinize uygun değil çok üşüyor dediler iade kabul ettiler Allahtan paramı geri aldım herkes aşırı memnun benim gibi olmayanlar da var Kidzeee den bebeğim de çok üşüyün bir bebek değil aşırı da terler ama bağrı ensesi çok soğuktu Yerine modal pamuk karışımıymış ama bildiğiniz naylonumuz birşey ben tavsiye etmem ama denerim derseniz de siz bilirsiniz arkadaşlar
Metehan123 Lc.nin aldim biraz kalin aldim ben alt komsum evini yakmadigi icin isinamiyoruz evim bi tik serin oluyo uyku tulumunun icinde bi zibinla yatiyo sadece
Medusafer Ada_Deniz işte aynen böyle yorumları çok gördüm o yüzden kafamda elemistim ama bir arkadaşım kullanınca acaba mi dedim ama yok çıkardım seçeneklerden çok teşekkürler yprumunuz için
Ada_Deniz Medusafer Rica ederim canım bir sürü para tabi ki bebeklerimiz için değer ama verdiğim paranın karşılığında bebeğim üşütmeden uyusun isterim elbette bu yüzden deneyimlerimi de sizinle paylaşmak istedim inan yeri de hoşuma gitmedi ince ve kalıpları dar o zaman bebeğim 9 aylıktı 18_24 aldım dar geldi
1balkizannesi Defneninannesie benimki külotlu çorapsız halde gayet sıcak tutuyor kışın içine bir kat pijama giydiririm zaten kalorifer yanacak bugün komşulara gittim iade edeyim mi diye baktım hepsinin ki aynı benimkinden aynı marka hepsi memnun değiştirmekten vazgeçtim 😊😊😊