Deleted0979 Kızlar eşimi çalıştığı iş yerinden çıkardılar 14 gün yıllık izini ve 5 gün çalıştığı parayı vermiyorlar patron git şikayet et vermem demiş işten çıkarken imza attırmışlar bilgisi olan var mı nasıl bir yol izlememiz gerekiyor
BademsMam Deleted0979 kağıtlarda yazıyorsa bu bilgi ve eşiniz imza attıysa parayı hiçbir şekilde talep edemezsiniz
Rabiakrtl İmza attıysa herhangi bir talepte bulunamaz eğer imza atmasaydı şikayet edebilirdi imzaladığı evraklarda önemli tabi
Balkizlarim Deleted0979 Allah yardımcınız olsun tam okuyup attıysa ne ala 👌💕 emeğini alın teriyle yoruldu etti ne hakla bunu derler arkasından darbe vurmuş resmen 👌
Deleted0979 ikierkekannesiii ya zaten verdikleri 6000 1900 vermeyyolar engellemişler imza atmassan vermeyiz demişler
Deleted0979 Balkizlarim amin inşallah 🙏🏻 valla o para kimine az gelir ama çocuklara kıyafet alıcaktım şimdi öyle kaldı Allah onları kahretsin
Balkizlarim Deleted0979 Hiç kimseye az gelicegini düşünmüyorum çünkü devir böyle hiç birşeye yetisilmiyor ekmek olmuş 2 TL haklısınız. 100 TL ile pazara çık hiç bir şey anlamıyorsun mesela 👌
Deleted0979 Balkizlarim Valla yetmiyor Ya zaten askeri ücret 2 çocuk ihtiyaçları evin ihtiyaçlar kredi kartı olmassa halimiz yaman
AkileUgurDefne Deleted0979 patron şikayet et niye desin kız mahkeme de uğraşmaktansa parasını verir geçer . Çıkarılma sebebi ne. Tazminatını verelim yıllık izin ücretinden vazgeç deyip imza attırmis olabilirler.🙄
Deleted0979 AkileUgurDefne Valla demiş vermem sebep yoktu kendileri çıkarttı farı yenilemek için 6000 tazminat verdi 1900 vermiyor engelemişte