Masal06 ilk 3 ay 2 saatte Bi emmesi gerekiyor, geceleri gelişim acısından daha verimli olduğu için geceleride emzirilmeli bütün doktorlar söylüyor bunu, seninde dediğin gibi kan şekeri düşme ihtimali yüksek o yüzden boşver uyusun diyenleri pek anlamıyorum