Kızlar selam, göğsümün bir kısmında kızarıklık oldu ve mastit başlangıcı olduğundan sürekli emzirip sağıyorum. Ama ucu degil cevresinde ki kahverengi kısım yer yer patates gibi soyuldu. Başına gelen var mı napmam lazım ? Kızarıklıkta bir hafifliyor sonra geri geliyor. Daha 11 günlük anneyim ama cinnet geçirecek gibi oluyorum bazen :(