Kızım 17 aylık sallayarak uyuyor ve memeye aşırı düşkün bir bebek son günlerde daha da arttı gece sırf emmek için sık sık uyanmaya başladı bu durumda beni hayli zorluyor. Burda gece emmeyi bıraktıranların postlarını okudukça cesaretlendim ve bende bıraktırma kararı aldım pazartesi gününden beri gece emzirmiyorum bi şekilde oyalayıp geri uyutuyorum
Ama düzeleceğine dahada ağlamaya başladı artık susturamıyorum hiçbir gelişme göstermiyor sizce pes mi etmeliyim yoksa aceleci mi davranıyorum ☹️☹️