Lalala anladım canım. Benim oğlumunda 2 deliği vardı. öncelikle doktorun iyi olması çok önemli yani bu hipospadias ameliyatlarını çokça yapan birini bulmanızı öneririm. Bizde sizin gibi çok korkuyorduk, çok araştırdik, ama inanın doktorunuzu iyi bulursanız o kadar da korkulacak bir durum değil evet zor ama çok da gözünüz de büyütmeyin strese girmeyin. Ben çok üzülüyordum ağlıyordum ama Rabb'im daha beterinden korusun. Önce Allah sonra doktoruma güvendim çok şükür de korktuğumuz gibi olmadı. Ameliyattan sonra 7 8 gün sonda takıldı bebeğime. Çift bez kullandık ilk beze kakasını ikinci beze çişini yapıyordu. Kaka gelmemesi çok önemli enfeksiyon kapmamasi için. Eğer isterseniz Instagram kullanıyorsanız daha ayrıntılı açıklama yapabilirim.gecmis olsun.🤗