Deniz3402 2aylıktan beri böyle 9aylık oldu bıktım ya 4ten sonra abartısız 15dk da 1tepiniyor kalkıyor. Düzelir dedim 9aylık oldu daha kötüye gidiyor. Var mı böyle olan ne yapmak lazım
Utkucan Deniz3402 4. Aydan sonra öyle oldu bizimde çok güzel uyurdu normalde ama 4 ten öncede kalkıyor emip hemen yatıyor onlarda ama 4,5 ten sonra yok