ymr_12 gece 1 bucuktan beri sallıyorum ayagımda. Resmen sallayarak uykuda kalsın diye ugrasıyorum. Halimi görmen lazım, hava soguk zaten. Böyle değildi yeni yeni huy edindi. Önceden mama içer uyurdu simdi uyanıp aglıyor. Bu saate kadar sadece 160 cc mama yemiş akşam 8 bucuktan beri