Merhaba anneler ve anne adayları. Oğlum annekarninda fetaltasikardisi kalp ritmi yükselmesi vardı. Doğduktan sonra kontrolleri yapıldı. Kardiyoloji takipliyiz. En son gittiğimizde hala ufak bir açıklık olduğunu bazı bebeklerde 1 yaşa kadar açık kalabildiğini söyledi. Her bebek kalbi delik dogarmis. Bu konuda bilginiz tecrübeniz var mı acaba