AzraBabyy benim kızımda bundan tam 5 gün önce 2 gün boyunca ateşlendi. Ama sadece geceleri ortaya çıkan bir atesti. Artık ateş 38e çıkınca hemen doktora götürdüm. İnanın çocuğu camın önüne bile yaklastirmiyorum. Dışarıya çıkmak bir kenara dursun. Evime gelen giden yok ama doktora gittiğimde hastalandigini öğrendim. Doktorumda bu aylara alışık olmadığı için mevsim gecislerinden dolayı bu tarz şeyler yaşaması çok normal dedi. Ve largopen diye bir antibiyotik verdi. Boğazlarında kızarıklık ve burun akintisida vardı. Çok şükür o gece ateşlenmesi. İyileşti diyebilirim. Ben acaba diş mi diye şüphe ediyordum ama mevsim geçişlerinden kaynakliymis. Doktora götürmeniz tavsiye ederim. Çünkü götürmeden arkadaşlarımın çocukları şuan balgam ve burun akintisindan felaket tikaniyolar. Ben erken davranıp hemen antibiyotige başladığım için hemen atlattık 🤗