Sevgili anneler, dişim apse yapmış. Hamileyken yaşadıpım diş sorunumu o dönemde müdahale ettirmediğim için diş apse yapmış😔 antibiyotik tedavisi başladık mecburen. Emzirirken antibiyotik kullanan oldu mu? Hiç istemiodum, canım çok sıkıldı bu duruma. Bebişim 2 aylık daha.