Minigimm16 Sanirim bu gece bütün bebeklerin uyumıycağı tutmuş benimki 4.30 da kalktı bi konuşmalar gulücükler ben salladikca o gülüyor sinirlerim tepeme geliyor.yanımıza aldim konustu konuştu uykusu geldi ağladi zar zor uyuttum saat 6.30,hamagina koydum sadce 30 dk 7.00 da uyandi yazdıkça yine sinirleniyorum😂😂