3 gündür göğsümün acısından çıldırmak üzereyimm gögsüm bildiğiniz yarılmıs emzirirken cok acı cekiyorum cabuk gecmesi icin bi fikri olan varmı emziremez oldum doğru düzgün süt doluyo taşıyo bu seferken göğsüm sızlıyo resmen kanıyor emerken ne yapmalıyım nasıl cabuk gecer yardimm lütfeenn😥