Kızım 20 aylık ve ben oldum olası asla uyku düzeni oturtamadım. 6 aya kadar zaten aşırı kolik bir bebekti bir sürü damla kullandık kucaktan inmedi hep sallanmak istedi. Sallamaya alıştı. Sımdı sallanmıyor eskisi gibi ama asla uyumuyor geceleri. Gece 2 de yatıyor bazen daha geç. Ama öğlen 11 12ye kadar uyuyor. Gerçekten artık cok yoruldum ve kendimi beceriksiz bir anne olarak görüyorum. Erken kalksa bile en fazla 1 saat durabılıyor . Cok denedim erken kaldırdım ama o kadar çok ağlıyor ki uyumak ıstıyor. Ne yapıcağımı gerçekten inanın bilmiyorum. İçimi dökmek istedim buraya. Kusura bakmayın gerçekten baya baya uzun anlattım. ☹️