Bartu_smummy Kızlar geceleri bebeğim uyanınca hep emzirirdim yeniden uykuya dönüp uyurdu, şimdi uyutmaya çalışınca,ışıkları kapayınca çığlığı basıyor,oyuncakları ile oynayınca sakinliyor,nedir bunun sebebi ya önceden gece uykusunda hiç problem yaşamadım