ezgioyku Kızlar merhaba. Bebeğim 2.5 aylık. 4 gündür yapmıyo kakasını. Önceden gazla beraber çok çok az da olsa çıkarıyordu yapmadığı günlerde, şimdi o da yok bezinde en ufak bir kaka izi bile görmedim 4 gündür. Var mı öneriniz ne yapsam acaba ☹️
Agahinannesi ezgioyku anne sütüyle besleniyorsa 10 güne kadar yapmaması normal. Eğer mamayla besleniyorsa mama kabız yapmıştır değiştirmenizi tavsiye ederim
ezgioyku Agahinannesi sadece anne sütü alıyor 10 gün çok uzun bir süre değil mi her doktor öyle diyor valla. ben 2 gün yapmasa üzülüyorum şimdi 4 günde çok endişelendim
Aleynasoykann Benim bebeğim de geçen hafta öyleydi 2 aylık sırf anne sütü olduğu için doktorum normal dedi , eğer yapınca cıvıksa kabız değildir sert ise kabızdır takip edebilirsin dedi . 5. Günde yaptı karnını ov
Agahinannesi ezgioyku sorun olmuyomuş öyle diyo uzmanlar. Yaptığında çok seviniyoruz yapmadığında da üzülüyoruz böyle valla ne değerli bi kaka bunlarınki😂 istersen fitil alabilirsin kabızlık için ama yinede doktoruna yada aile hekimine felan danış derim
Agahinannesi ezgioyku birde bebe yağıyla elini ısıtıp karnına iki elinle saat yönünde masaj yapabilirsin sırtınada aynı şekilde