Nurdantasova winter is coming😂 o yüzden kışlık bi şeyler alsınlar. Birisi ilk adım ayakkabısı alabilir. Benim kızımın da kasımda doğum günü. Bir teyzesi elbisesini alacak, diğer teyzesi mont-bot alacak, abimin eşi ayakkabı alacakmış, kvalidem “ben anlamam kızım para vereyim sen istediğini al” dedi(çok mantıklı) annemler burada yok ama o da gelince para verir sanırım. Ben de o paralarıyla ya kışlık kıyafet alırım ya da bankaya koyarım duruma göre:)