Önceden böyle bişey yaşamazken 3 gündür yaşıyorsanız atak döneminde olabilir, bazı alışkanlıklarını değiştirmiş olabilirsiniz sizin için önemsiz ama bebeğiniz için önemli olan, geçici olduğuna inanın ve sabırlı olup şükredin sizi ne kadar zorlarsa zorlasın o zaman daha kolay atlatılıyo o dönemler ben çıldırma raddesine geliyodum bunu denedim işe yaradı sizede tavsiye edebileceğim bu ve yatmadan önce saati geldiğinde yani banyo yaptırıp emzirirseniz çok güzel rahatlıyolar bide bunu deneyin :) yakın zamanda aşı falan oldu mu bize atak haftasıyla beraber aşı üstüste gelince olmuştu aynısı :(