Bende ilk başta kullanmadım daha doğrusu sağlık ocağının verdiği çok pis kokuyordu kullanmak istemedim sonra dedim internette araştırayım ne kadar önemli demir takviyesi bebeğinizin sağlığı ve beyin gelişimi için çok önemliymiş hamileyken o kadar ceviz yedim beyni iyi gelişsin diye şimdi de kan damlasını düzenli veriyorum ki bebeğimin beyni güzel gelişsin saglikl olsun sizde verin bence bebeğinizin sağlığını düşünüyorsanız