kahvekokusuu Elif4293 genelde bebek bezi ve teneke yağ varsa onlari hep ordan aliyorum ozellikle getir çarşı daha uyguna geliyor tabii kampanya varsa
Alminazli ebz09 Valla geçen tam 3 saatte getirdi abim müşteri hizmetlerinde çalışıyor getirin aradim sikayet etmeye abim cıktı edemedim😂
Deletedmom5284 Kupon indirim kullanmadım hiç gece yarısı abur cubur aşerirsem sipariş ediyorum genelde 🤣🤣