Bir ay sonra okula başlıcam yaz okuluna kızım şuan 10bucuk aylık emerek uyuyor her zaman bundan şikayetçi değilim ama bir ay sonra ben olamıcam yanında öğlen uykularını ya annem ya kayinvalidem uyutcak uyuma şeklini değiştirmem gerekiyor ama nasıl yapcam nasıl uyutcam? kafam cok karisik! emerek uyumayi bıraktıranlar nasıl bırakırdı?